Categorieën
RETOURNEREN



Tante Taat doet er natuurlijk alles aan om het product naar wens te leveren. 
Mocht dit niet het geval zijn dan heeft koper het recht om het product binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling aan Tante Taat retour te zenden. De kosten voor retourzending zijn voor rekening van koper.

Let op: Verstuur de sieraden altijd in een stevige doos plus zachte vulling zodat deze tijdens de verzending niet kapot kunnen gaan, alleen sieraden in originele staat worden terug genomen, voor sieraden die tijdens de verzending beschadigd raken wordt namelijk geen geld retour gegeven.

Handig: Verstuur je zending ook altijd met track & trace zodat je zending te volgen is :)

Ruilen in de winkel mag natuurlijk ook :)

Als je een bestelling retour zend stuur dan altijd even een bericht naar info@tantetaat.nl met daarin de volgende gegevens:

- Wat stuur je retour: bestelnummer plus productnaam

- track en trace code van het pakket

- Je naam en rekeningnummer zodat ik het geld terug kan storten

Belangrijk: Producten die speciaal voor koper op maat gemaakt zijn en speciale opdrachten kunnen niet worden geruild!!

Koper dient van te voren dus goed na te denken voordat hij / zij overgaat tot het geven van de opdracht aan Tante Taat.

De koper is zich er van bewust dat sieraden die speciaal voor hem / haar worden gemaakt niet kunnen worden geruild en niet nog eens worden vermaakt tot een ander sieraad  / andere vorm!!

Belangrijk: Oorbellen mogen vanuit hygiƫnisch oogpunt niet worden geruild.

Tijdens de bedenktijd zal koper zorgvuldig omgaan met het product ende verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om te kunnen beoordelen of koper het bestelde product wenst te behouden.

Het bestelde product kan alleen retour worden gezonden mits ongedragen en het in de originele staat en verpakking verkeerd.

Na ontvangst van de retourzending stuurt Tante Taat hiervan een ontvangstbevestiging en zal verkoper binnen 14 werkdagen nadat een product in originele staat retour ontvangen is, het betaalde bedrag rechtstreeks op de opgegeven bankrekening terugstorten.

Reeds betaalde verzendkosten zullen door de verkoper niet vergoedt worden en zijn voor rekening van de koper.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst en/of de bestelling dienen binnen een redelijke termijn nadat eventuele gebreken zijn geconstateerd, bij Tante Taat kenbaar worden gemaakt. Bij Tante Taat ingediende klachten worden, voor zover redelijkerwijs mogelijk, beantwoord binnen een termijn van 15 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst.






Er zijn geen producten in deze categorie.